up link

logo and app design

logo leftovers
מהות המוצר היא לצמצם את כמות הירקות שנזרקים לפח מידי יום בבית. אחת המסקנות אליה הגיעו ממחקרים היא שהרבה מהירקות שנזרקים לפח עדיין טובים וראויים למאכל אך נזרקים כי פחות מושכים מבחינה ויזואלית. זה הרעיון שעומד מאחורי הלוגו, הצצה אל פנים הירק, לטוב שבו, קריצה ללב

Logo

problem 1
problem 2
problem 3
why1
why 2
why 3

colors and elements

מטרת הפרויקט והאפליקציה בפרט היא באמצעות מספר פעולות פשוטות לעזור לצרכן הישראלי לא לזרוק לפח אלא להשתמש בכמה שיותר ירקות שיש בביתו. העיקרון של הפשטות, האורגניות והקלות היה צריך לעבור גם בשפה הגרפית ועל כן הדמויות והירקות מסוגננים "בפשטות", ללא הצללות, בלי הרבה פרטים קטנים, העיקר זו המהות בדיוק כמו בלוגו
#E72333
#9AB0D1
#C8E4C6
#DB7C7C
#F3C99C
#4DAB8B
leftover illustration
מפסיקים לבזבז מזון ביחד עם אפליקציית שאר ירקות. האפליקציה מציאה מתכונים למוצרים שנשארו לכם בבית ובעזרת רשת חברתית תוכלו לקבל ולתת מוצרים, להתעדכן במתכונים חדשים ובקיצור להפוך את העולם למקום קצת טוב יותר

App

app pre illu
mobile leftovers mockup

תמשיכו להציץ

we scooter linkbillboy link page
baker link page